Pomoc a24.domeny.pl

Centrum pomocy

szukaj

Wybierz temat lub wpisz, czego szukasz...

Strona główna » Poczta » Archiwum poczty

Archiwum poczty


Wykorzystując to narzędzie możesz uruchomić gromadzenie kopii wysyłanych i odbieranych wiadomości przez wskazane konto pocztowe. Mogą to być również wszystkie konta we wskazanej domenie.

 

Aby włączyć archiwum dla wybranego użytkownika bądź całej domeny, zaloguj się do panelu hostingowego jako administrator, wybierz dział Serwer poczty a następnie Archiwum poczty.
W tym miejscu zobaczysz listę aktywnych archiwów, jeżeli takie w przeszłości były ustawione.
Aby dodać nowe wybierz przycisk “Dodaj archiwum” i uzupełnij trzy pola konfiguracji tego narzędzia:
Konto archiwizowane: Adres konta e-mail lub nazwa domeny (uwzględnione zostaną wszystkie konta w tej domenie), dla której poczta ma być archiwizowana.
Kierunek: Wybierz, czy archiwizowane mają być wiadomości wychodzące, czy przychodzące z danego konta, bądź wszystkich kont w wybranej domenie. Jeśli chcesz, aby archiwizacja działała w dwa kierunki, dodaj dwa niezależne archiwa, uwzględniające poszczególne kierunki.
Konto docelowe: Wybierz, czy archiwizowane mają być wiadomości wychodzące, czy przychodzące z danego konta, bądź wszystkich kont w wybranej domenie. Jeśli chcesz, aby archiwizacja działała w dwa kierunki, dodaj dwa niezależne archiwa, uwzględniające poszczególne kierunki.

 

Po zapisaniu zmian mechanizm zacznie kolekcjonować odpowiednie wiadomości.

 

 

Operator oraz Administrator Danych: H88 S.A. ul. Franklina Roosevelta 22, 60-829 Poznań, NIP: 782-262-21-68, KRS: 0000612359. Kapitał zakładowy spółki: 210.000 PLN w całości wniesiony
Jesteśmy częścią R22 S.A.